Wednesday, November 18, 2009

Patut Ke Rase Bersalah..?

SAlam,
..
semalam semntare tggu sorg bdak nih sms aku sebb dier kater abg dier da balik..
nak makan burger...
tggu nyer tggu xde plak dier sms..
huhu.
da tedo kot.. xpon malas da nak borak2 ngan aku..
kekeke..
;p..
ermms..

cite nyer camnih..
semalam aku berwebcam ..
ngan sorg budak nih..
.. kelaka gak lew..
sebb masing2 muke dok kat umah..
faham2 sudah.. ;p
erm.. aku ngan dier x rapat mane pon ...
tapi semalam cam tertiber terapat plak..
tapi dalam mase aku berwebcam tuh...
aku sentiase rase bersalah...
sebb ade sorg mmber yg rapat aku ngn aku(dulu rapat la kot.. skang dier da keje.. bz memnjng) x ske budak nih..
dier penah ugut cakap nak delete aku kat facebook klu aku tak delete minah nih...
so aku pon delete la budak nih..
tapi seblom tuh aku da add ym..
so mmber aku tuh tak kater pon suh del. ym kan?..
aku pon terus je la berkawan ngn budak nih...
cumer skang nih..
patut ke aku raser bersalah sebb mmber aku nih tak ske budak nih..
tapi aku kawan gak ngan budak nih..
...
tapi aku rase xpe kot..
sebb mmber aku tuh mmber ..
bukan awek aku pon.. klu awek tuh.. aku boleh lagi la kot nak consider untuk tidak berhubung ngan budak nih...
so pendek kate..
xyh rase besalah kan?..

;p

-n-

0 comments:

Post a Comment