Monday, November 9, 2009

Hati X Same Macam Matematik

salam,

dalam seminggu nih aku rase cam sunyi plak..
kawan yg slalu sms aku tertiber ilang camtuh plak..
maybe dier ade dunia dier sendiri..
n aku ade dunia aku sendiri..
ataw mungkin..
dunia aku ngan dier lain...
kawan2 je pon.. n selame nih kite kawan kan..
...
ape2 lew...

pe yg aku nak citer arinih..
pasal tadi..pas men boling ..
lepak minum2 jap ngn mmber aku(kejap pon dekat sejam lebeh gak la)...
...
mase tgh lepak..
sorg mmber aku neh dok cite pasal awek dier..
dier citer macam2..
n denga cite awek dier skang tgh bek ngan fiz faizul..
dier citer la.. awek dier nih berubah ..
start sambung blaja kat k.l...
...
dier cakap dier syg, dier xley lupe ngan sebb awek dier yg skang dier tak layan pompuan lain..
n dier cakap dier setia n buat mcam2 untuk buktikan dier nih setia...
..
tapi satu bende yg die x faham..
iaitu hati x same macam matematik...
bile hati seseorg tuh da berubah..
terus berubah..
usaha macam mane sekalipon..
xley nak pakse...
hati bukan sesuatu yg logic..

so, ape yg aku nasihat mmber aku nih..
TINGGALKAN JE!
aku jarang cakap camni kat kawan2 tapi memndangkan pompuan tuh x reti hargai ape yg kawan aku buat + family awek dier tuh sumer mate $$.. so better tgglkan je..
lagipon pompuan tuh bukan la bek pon..
buat semak pale otak je ngan pompuan camtuh..
aku pon da gado ngan pompuan..
bleh plak nak kacau mmber aku yg nak kawen dah..
bodo nye budak..
silap besar la klu nak kacau2 mmber aku..

..
tapi tuh la.. mybe sebb dah sayang sangt..
dier degil gak..
tapi aku terus gak cakap bende same...
bagi aku bile aku cakap bende same berulang..
perkataan tuh akan terus menerus terngiang2 kat telinge dier..
n aku harap dier akan ikot...
sampaila seblom aku balik..aku salam ngan dier(walaupon tngn dier basah ngan peluh sebb nak tnjuk aku ikhlas nye pasal) aku ulang gak ape aku cakap tdi..

sampai situh jela ye.. bye


hati x same macam matematik...
bile hati seseorg tuh da berubah..
terus berubah..
usaha macam mane sekalipon..
xley nak pakse...
hati bukan sesuatu yg logic..

0 comments:

Post a Comment