Thursday, November 12, 2009

Ego Or Dendam?

salam,

still 11/11/09

..
balik je umah pas anta laporan intra..
aku bukak fb..
bukak2 je..
aku dapat reply dari ape yg aku komen kat dier semalam..
..
agak sakit ati bace..
aku pon tataw nape sakit ati...
pastuh .. aku pon komen balik..
dengan ayat sakit ati gak kot..
tgh tensi2.. mmber bek aku tetibe nak chat ngan aku kat fb..
aku pon citer dari a-z pe jadi..
..
dier pon bagi nasihat..dier cakap..
mgkin ade bende yg der sakit ati kat aku..
sebb tuh dier buat camtuh..
tapi masalah..
dier suh aku cakap sory..

damn!.. buat ape aku nak cakap sory..
dier bkn awek aku pon..
tapi dier mmg bek ngan cumer start dier masuk keje baru nih..
dier len plak..
fine la aku x kesah.
cume klu nak blah.
btaw awal2 .. senng..
..
sambung balik.. last2.. aku pk.. betulkan ape mmber aku cakap.
.mgkin dier ade masalah.
tambah plak dier pompuan..
..
last2 aku delte komen aku tadi.
dah ganti baru..
..
n aku cakap sory klu aku ade buat salah..
..
tapi tuh last aku cakap sory kat dier walaupon aku x buat salah ape2.. kot?!
...
n.. aku tggu esok .. camne situasi...
klu x ok gak..
..
ok la.. aku da x pk..
..

ape yg aku nak cite..
pas aku break ngan gf last aku..
..
aku terus jadi sangat ego untuk cakap sory dengn ikhlas..
klu stakat sory men2 tuh banyak kali la..
..
aku pon x faham nape..
mgkin sebb dulu aku bek sangat..
sampai ego pon xde kot.
samapi ex aku bleh cakap "abg boleh ego sikit x"..
hahaha..
sampai skang aku ingat ayat tuh..
pas aku break ngan dier sebb alasan dier yg bermacam.
dan ade sedikit campuran crite mistik..
aku jadi susah nak start cakap sory dulu kat pompuan..
aku sanggup pompuan tuh xnk kawan ngan aku..
daripada aku cakap sory...
da xnk kawan ngan aku sudah... ape aku kesah..
cume aku konfius..
ape yg aku rase skang, aku confius ..
samaada aku ego kat pompuan or dendam kat pompuan.
mane satu la tuh..

tp bukan sumer pompuan aku ego..ade yg mmg aku betul aku cakap sory tuh..
mmg sory betul.
bukan men2..

sekian...

0 comments:

Post a Comment